سه شنبه , 1 آبان 1403 - 4:56 بعد از ظهر

آزادی ۱۴ زندانی همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی

همزمان با  سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی۱۴ زندانی جرایم غیر عمد آزاد شدند.
به گزارش روابط عمومی ستاددیه استان ، در مراسمی که با حضور ریاست دادگستری استان، مدیر کل زندانها، مدیر ستاد دیه و جمعی از مدیران در زندان مرکزی قزوین برگزار شد ،۱۴ زندانی جرائم غیرعمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
مهدی عبدیان مدیرستاد دیه استان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: کمک خیرین و نیک اندیشان استان در مناسبت های مختلف گواه مهربانی و ایمان بسیار بالای مردم استان میباشد و اینبار نیز با کمک خیرین استان و همت مجموعه ستاد دیه تعداد ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ بدهی بالغ بر ۷۱ میلیارد ریال از زندان آزاد شدند.

عبدیان افزود:بابت آزادی این تعداد زندانیان مبلغ ۹۳۲ میلیون تومان در قالب وام قرض الحسنه و مبلغ ۴۸۵ میلیون تومان نیز بصورت کمک بلاعوض پرداخت شده است.

ایشان همچنین تعداد زندانیان آزاد شده غیرعمد توسط ستاد دیه را از ابتدای سال ۱۹۸نفر اعلام کرد و از تمامی خیرین و نیکوکاران استان درخواست کرد زندانیان تحت حمایت ستاد دیه را دریابیم و در روزهای باقی مانده تا پایان سال یاری رسان زندانیان جرائم غیرعمد باشیم که نه با ارتکاب اعمال مجرمانه، که به صرف تنگدستی در پرداخت دیون روانه زندانهای استان شده اند.

درباره ی adminnet

ورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

مطلب پیشنهادی

آزادی دو‌زندانی توسط دانش آموزان شهر الوند

دانش آموزان، اولیا و مسئولین دبستان ولایت شهر الوند موجل آزادی دو نفر از زندانیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.